• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічна служба

Практичний психолог:

Рябчук Альона Вікторівна

Спеціаліст ІІ категорії

Стаж роботи - 9 років

Місце знаходження: IІI поверх, кабінет психолога

Години індивідуальних консультацій під час дистанційного навчання в умовах війни:

Понеділок - п'ятниця: 13.00-15:00

Звернення приймаються на електронну пошту riabcova911@gmail.com для узгодження часу онлайн спілкування

Дитина, приходячи до школи й поринаючи в шкільне середовище, вирішує свої певні завдання, реалізовує свої індивідуальні цілі психічного й особистісного розвитку, соціалізації та освіти.

Вся професійна діяльність психолога в школі орієнтована на учнів, створення сприятливих соціально-психологічних умов для їх успішного навчання, соціального й психологічного розвитку, вирішення виникаючих у них соціально-психологічних проблем.

Взаємодія психолога з конкретною дитиною, учнівською групою та класом здійснюється за такими напрямками:

- діагностика;

- розвиваюча та корекційно-відновлювальна робота;

- консультування;

- психологічна просвіта.

Психолог разом з педагогом, супроводжуючи дитину в процесі шкільного навчання, може, з одного боку, допомогти їй максимально використовувати надані можливості для освіти й розвитку, а з іншого - пристосувати індивідуальні особливості дитини до заданих умов шкільної життєдіяльності.

Основні форми організації співробітництва шкільного психолога й батьків:

- групові й індивідуальні консультації за підсумками психологічного супроводу;

- виступи на батьківських зборах, практичні заняття для батьків;

- індивідуальні консультації за запитом або з ініціативи психолога.

Психолого-педагогічне консультування батьків, проведене або за їхнім запитом, або з ініціативи психолога, може виконувати різні функції:

- інформування батьків про шкільні проблеми дитини, адже батьки не завжди мають про них досить повне й об'єктивне уявлення;

- консультативно-методична допомога в організації ефективного дитячо-батьківського спілкування, якщо з таким запитом звернулися самі батьки або психолог вважає, що саме в цій області криються причини шкільних проблем дитини;

- необхідність одержання додаткової діагностичної інформації відбатьків, на етапі поглибленої діагностики психолог може попросити батьків допомогти йому виявити вплив сімейної ситуації на психологічне благополуччя дитини в школі;

- психологічна підтримка батьків у випадку виявлення серйозних психологічних проблем у їхньої дитини або у зв'язку із серйозними емоційними переживаннями й подіями в родині.

У кожному разі, підсумком консультативної роботи має бути угода про спільні дії батьків і психолога з вирішення завдань супроводу дитини в період її шкільного навчання.

Практичний психолог ХЗОШ №129 працює на основі:

Конституції України;

Закону України „Про освіту”;

Конвенції ООН „Про права дитини” від 20.11.1989р.;

Лист МОН № 1/8794-22 від 02.08.22 року “Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році”

Листа Міністерства освіти і науки України та Інституту модернізації змісту освіти від 27.07.2020 №22.1/10-1495 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 навчальний рік»

Листа Міністерства освіти і науки України "Про психологічну службу" №1/454 від 30.06.2006р.;

Методичних рекомендацій Центру практичної психології і соціальної роботи,

Листа МОН України від 05.02.2015 №1/9-54 «Щодо профілактичної роботи з запобігання правопорушенням та злочинності серед дітей та учнівської молоді»;

Листа МОН України від 07.08.2015 №2/3-14-1572-15 «Щодо профілактики учинення дітьми навмисних самоушкоджень»;

Листа МОН України від 10.01.2017 №1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»;

Листа МОН України від 28.05.2015 №1/9-264 «Про програму виховних заходів «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»;

Наказу №616 від 02.07.2009р. „Про зміни і доповнення до Положення про психологічну службу системи освіти і науки України”;

Листа МОНмолодьспорту України №1/9-488 від 04.07.2012р „Щодо організації та проведення „годин психолога” у загальноосвітніх навчальних закладах”;

Листа Міністерства освіти і науки від 08.07.2013р. №1/9-479 „Про діяльність психологічної служби у 2013-2014 навчальному році”;

Етичного кодексу психолога та інших нормативних документів щодо регулювання роботи психологічної служби.

ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ,

що надають консультативну допомогу щодо захисту прав дітей

Телефон довіри Департаменту освіти Харківської міської ради (з 08.00 до 22.00) 764 22 39
Телефон довіри у Харкові (19.00 – 07.00 – щоночі) (057) 759 76 76
Всеукраїнський телефон довіри з питань ВІЛ/СНІДУ 8 800 500 45 10
Телефон довіри для сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, а також сімей вимушених переселенців з зони АТО 705 04 69
Телефон довіри щодо запобіганню домашньому насильству 705 26 42
Телефон довіри МВС 044254 75 75
Головне управління Національної поліції в Харківській області 705 93 33
Громадське об’єднання «Здорова родина – щаслива дитина» 050406 89 12
Харківське відділення Всеукраїнського благодійного фонду допомоги жертвам насилля 067572 30 09
Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 0800500335 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів на всій території України) 386 (безкоштовно з мобільних телефонів)
«Дитяча гаряча лінія» з захисту прав дітей 0800500225 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів на всій території України) 116111 (з мобільного, для абонентів КиївСтар та Лайфселл)

Кiлькiсть переглядiв: 925