• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

Науково-методична тема школи: "Забезпечення фундаментальної освітньої підготовки учнів, формування навичок самостійно-пізнавальної діяльності школярів. Створення екошколи - школи сталого розвитку в межах єдиного освітнього простору".

У школі працюють методичні об'єднання вчителів-предметників: "Початкова школа", "Суспільно-гуманітарні дисципліни", "Природничо-математичні дисципліни", "Іноземні мови", "Предмети художньо-естетичного циклу", "Захист Вітчизни, фізична культура і основи здоров'я", творча група "Наступність", педмайстерня класних керівників та Школа молодого вчителя.

Процеси глобальних змін, що відбуваються на сучасному етапі розвитку всього українського суспільства, і освіти, зокрема, вимагають нових підходів до навчально- виховного процесу, пріоритетними серед яких є впровадження новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, що мають забезпечити доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві.

Актуальність підвищення ефективності інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітній діяльності в інформаційному суспільстві очевидна. Інформаційна діяльність вчителів школи повинна ґрунтуватися передусім на інформаційних процесах і полягає у розробці інформаційної політики через створення програми інформатизації діяльності загальноосвітнього навчального закладу; формуванні і розвитку освітньо-інформаційного середовища та інформаційної інфраструктури; створенні, розвитку і використанні інформаційних ресурсів і систем, автоматизованих систем управління; розробці і використанні комп’ютерно-інформаційних і телекомунікаційних технологій у навчально-виховному і управлінському процесах.

Усвідомлюючи це, однією з першочергових задач ХЗОШ № 129 є розвиток й активне впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.

У школі створено комп’ютерний клас, у 13 навчальних кабінетах є комп'ютери, у тому числі: 1 - в кабінеті історії, 1 - в кабінеті хімії, 1 - в кабінеті географії, 1 - в кабінеті обслуговуючої праці. В кабінеті історії розміщено мультимедійний проектор.

Кожен учасник навчально-виховного процесу має доступ до всесвітньої мережі Інтернет.

Учителі школи активно використовують такі форми роботи з ІКТ:

урок-подорож

урок–дослідження

урок–мандрівка

урок-практикум

тематичний проект

комп'ютерна вікторина

комп'ютерне тестування

перегляд відеофрагментів

У школі зібрано та постійно поповнюється медіатека з різних предметів:

більше 25 СД-дисків з електронними засобами навчального призначення;

презентації до уроків, створені вчителями та учнями школи;

тематичні проекти учнів;

навчальні фільми з різних предметів;

каталог відеоуроків з використанням ІКТ.

Важливим елементом педагогічного процесу є виховна робота. Майже всі виховні заходи проводяться з використанням мультимедійного проектору. Створюються презентації, робляться доповіді, демонструються фільми.

Для ефективної роботи з батьками школа активно користується сайтом «Класна оцінка», системою електронних щоденників, яка залучає батьків до навчально-виховного процесу через своєчасний доступ до інформації про шкільне життя їх дітей.

З досвіду роботи впевнено можемо зазначити, що результативність використання ІКТ полягає в:

доступності і наглядності викладання матеріалу,

збільшення зацікавленості до вивчення предметів,

реалізації міжпредметних зв'язків,

реалізації потенціалу творчості та пізнання.

Кiлькiсть переглядiв: 254